All Hearts are dead except those with knowledge... All those with knowledge are asleep except those who perform good actions... All those who perform good actions are deceived except those with sincerity... And all those with sincerity are in a constant state of anxiety... [Imam Shafi'i]

Tuesday, June 28, 2005

Like the changes?

What do u think of the new look? Man, do u no how long it took me to fix it up? AGES!!! I suck at computers! Hafta learn more stuff...

So how goes the days of the ordinary folks =P jkz.

My day u ask, well... hmm... i have a very bad cough - could be mild bronchitis (ammu had it b4, i have same symptoms) - so didnt go 2 work.

Exam 2moro and day after - Arabic. But after that insha Allah it will be the best days of my life =D

Well, enuff 4 2day, betta go and study. Keep me in ur prayers ppl.

Wassalam

10 Comments:

Blogger flynn.t said...

New look, again? Ah well, this one is more S-B than the other 2. It says happy Ishi all over... stars- typical Ishi- styles. Reminder- I'm comin' with you and Emu on Friday... good luck with the last of those horrid e***s.

3:19 pm

 
Blogger ashes2ashes said...

Nice look, ishi! Keep blogging, man!

4:00 pm

 
Blogger »|n|i|r|a|« said...

I gotta tell you, the main and sidebar look a bit stuffed up. If I remember the original template, there should be a lil gap between the two and a coloured bar on top on the body (at the moment its transparent)

11:23 pm

 
Blogger »|n|i|r|a|« said...

it looks like there's gonna be no tennis arrrgh =NO THANKS TO THE WEATHER= but there's gonna be Madacascar if thats any consolation

11:24 pm

 
Blogger »|n|i|r|a|« said...

Madagascar

11:25 pm

 
Blogger eccentric_human said...

So is this a new look of u ishi? well, I am visiting ur blog for the first time, I wanted to visit earlier, when first i got a comment from u in my blog, but at that time i visited ur other blog(the one with many teammembers). I didn't understand anything there so didn't comment.. so just to let u know i m gonna visit u often from now on.. and ur blog looks colourful n bright. is that what u r?? hope to getta know mor abt u soon.. n best of luck with ur exams.

11:48 pm

 
Blogger »|n|i|r|a|« said...

eccentric_human ur welcome to the blog with many ppl. We're all what can I say: Bangalis, aged 15-25, hijabis an...nah dont wanna extend the list.

12:21 am

 
Blogger flynn.t said...

Hehehehe... Colourful Ishi!!
That's yet another nickname I must add to your list of nicknames, Ishi. Btw, the others include Fish-for-Brains, Peachy, S-B (the "B" stands for "Brain"), and erm... I can't seem to remember the others just now.
I think that sufficiently explains Ishi, don't you?
PS- that was for the benefit of the "eccentric human"...

3:05 pm

 
Blogger eccentric_human said...

thanks u guys.. well, i already got to know abt iishii. n now i gotta know sumthing abt u guys.. lemme introduce me frst. i m cousin of doe,living in BD. the rest u can check from my blog.. oh, n yeah, if any of u missing BD, check my blog, i posted sum pix of my beautiful village. n s u know, all vills of BD look almost the same. so u mite get sum shadow of ur own vill there.. (doing sum advertising for my blog)..lolz

3:00 pm

 
Blogger -iishii- said...

Ami bright and colourful? Nije ki sheta janina but I always smile. An aunty once commented 2 ammu that amake dekhle naki tar khub bhalo lage coz ami dui mile dur theke take dekhle hashi, lol.

Amar bloge beshi comment korba eccentric_human, keo comment kore na beshi. So come often =D

1:41 pm

 

Post a Comment

<< Home